
Emri i Lëndës : Gjuhë Shqipe për të Huajt II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
AFL 102-1 | D | 2 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës Shqipe në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen. | |||||||
Objektivat | - Asimilim i atyre elementëve gjuhësore që do t'u shërbejnë atyre në jetën e përditshme - Orientimi në ambientet shqipëtare, sidomos tek ato më të domosdoshmet - Mësimi i një leksiku të domosdoshëm për nevojat praktike | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | - Mbiemra me dhe pa nyjë. Përshtatja me emrat. -Dallimi mes ndajfoljeve të mënyrës dhe disa mbiemrave me nyjë. -Ushtrime të përziera. | |||||||
2 | -Tekst “Bisedë në autobus”.Fjalët e reja. -Parafjalët, dallimi i tyre prej ndajfoljeve.Parafjalët nga, te, tek dhe forma e fjalëve pas tyre. - Parafjalët e rasës kallëzore. Ushtrime. | |||||||
3 | -Parafjalët e rasës rrjedhore. -Kuptimi. Format e fjalëve pas tyre. -Ushtrime të përziera. | |||||||
4 | -Teksti “Orientimi”.Kuptimi i rases kallëzore pa parafjalë dhe I rasës rrjedhore pa parafjalë. -Përemrat vetorë në rasën emërore, kallëzore dhe rrjedhore. -Ushtrime. | |||||||
5 | -Trajtat e shkurtra të përemrit vetor në rasën kallëzore. -Ushtrime. -Ushtrime për përsëritje. | |||||||
6 | -Kuic per njohurite e marra. -Teksti “Bardhi”.Fjalët e reja. -Përemrat pronorë, prona shumës.Ushtrime të përziera. | |||||||
7 | -Teksti “Turist në Tiranë”. Fjalët e reja. - Rasa gjinore, kuptimi dhe format e fjalëve në këtë rasë. -Ushtrime për njohuritë e marra. | |||||||
8 | -Provimi gjysmefinal. | |||||||
9 | -Teksti “Urdhëro!”. Mënyra urdhërore në gjuhën shqipe. -Ushtrime. -Trupi i njeriut. Çfarë themi kur kemi probleme me shëndetin. | |||||||
10 | - Teksti “Ku janë?”.Koha e ardhme e mënyrës dëftore dhe afërsia formale me kohën e tashme . -Ushtrime për kohën e ardhme. -Ushtrime të përziera. | |||||||
11 | -Në treg dhe në qendrën tregtare.Pyesim rreth cmimeve,cilësisë, masave, numrave, ngjyrave... -Teksti “Ylli” dhe foljet joveprore sipas modelit të foljes “quhem”. -Ushtrime. | |||||||
12 | -Teksti “Alo, Rezarta!”. Fjalët e reja. -Mënyra lidhore,( koha e tashme) e foljeve.Afëria formale me kohën e ardhme të mënyrës dëftore. -Ushtrime. | |||||||
13 | -Kuic. -Teksti “Takim në rrugë”. Fjalët e reja. -Kuptimi I pjesores. Karakteristikat e saj.E kryera e mënyres deftore.Ushtrime. | |||||||
14 | -“Në telefon”.Fjalët e reja. Kuptimi I së kryerës së thjeshtë . -Disa folje në të kryerën e thjeshtë. -Ushtrime | |||||||
15 | Përsëritje e njohurive të marra përmes ushtrimeve të përziera. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Përvetësimi i rregullave gramatikore të gjuhës shqipe | |||||||
2 | Asimilimi i elementëve gjuhësore për përdorim të përditshëm dhe në situata të ndryshme | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të flasin rrjedhshëm dhe qartë në gjuhën shqipe | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 2 | 10 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 5 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 45 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 55 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 12 | 12 | |||||
Të tjera | 1 | 13 | 13 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)