
Course Title : Psychology of Religion | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Code | Course Type |
Regular Semester |
Lecture (hours/week) |
Seminar (hours/week) |
Lab (hours/week) |
Credits | ECTS | |
ISC 354-1 | A | -1 | 2 | 0 | 0 | 2.00 | 3 | |
Lecturer and Office Hours | Skënder Brucaj, PhD | |||||||
Teaching Assistant and Office Hours | ||||||||
Language | ||||||||
Course Level | ||||||||
Description | Feja është një nga forcat më dinamike që ndikon botëkuptimin e njerëzve në lidhje me jetën,kulturën dhe ndërveprimet sociale. Në këtë lëndë do të prezantohen termat dhe problematikat e lidhshmërinë mes fesë dhe psikologjisë, duke shqyrtuar zhvillimin historik, vështirësitë e hasura në hulumtim si dhe fushat kërkimore të saj. Një fokusim i veçante do të jetë mbi tematikat dhe përvojat fetare që mund të përshkruhen dhe kuptohen nga perspektivat e shkences së psikologjisë. | |||||||
Objectives | Provide students with information on issues of religious psychology as well as the ability to use and evaluate new information. Students are introduced to spiritual and moral values and their unifying and integrating role in society. Students will demonstrate a critical understanding of historical implications and developments in the practice of religion and the psychological interpretation of religion. Students will be able to think critically and analyze a variety of religious phenomena from a psychological approach. | |||||||
Course Outline | ||||||||
Week | Topics | |||||||
1 | Një hyrje e shkurtër në psikologjinë e fesë dhe historikut të saj . Pëkufizimi, përmbajtja dhe qëllimi i psikologjisë së fesë . Marëdhënia e psikologjisë së fesë me shkencat e tjera. Diferencimi midis shprehjes devocionale dhe studimit të fesë. | |||||||
2 | Përshkrimi i fesë nga perspektiva e psikologëve klasikë dhe modern duke bërë dallime midis qasjeve të psikologëve të ndryshem siç janë Ibn Sina, Gazali, James, Adler , Maslow, Freud , Jung ,Vicktor Frynkle , Hasan Tahsini dhe Malik Badr | |||||||
3 | Teoritë e personalitetit dhe të egos , zhvillimi i përkatësisë fetare bazuar në ndërveprimet personale . Përshtatja i individit me normat sociale | |||||||
4 | Qëndrimet ,paragjykimet dhe diskriminimi ,ndikimi i gjuhes së urrejtjes dhe intolerances në kohezionin social . Faktorët që ndikojne në forcimin e identitetit fetarë. | |||||||
5 | Ndjenjat fetare , aspektet psikologjike të adhurimit- pendimi dhe shqyrtimi i tij psikologjik , ndikimi i fesë në zhvillimi kognitiv,emocional dhe social të individeve | |||||||
6 | Marrëdhënia midis fesë dhe individit , vetja dhe kultura , individi dhe grupi . Personaliteti fetar midis vetes së pavarur dhe asaj të ndërvarur. Marrëdhëniet ndërmjet individëve dhe grupeve fetare | |||||||
7 | Përvoja fetare dhe dallimet midis përvojave mistike dhe spiritualitetit . Lidhja midis devoshmerisë fetare dhe spiritualitetit.Diskutime mbi besimin, ritualet dhe përvoja shpirtërore si elementet kryesorë të fesë | |||||||
8 | Provimi gjysmë final | |||||||
9 | Feja gjate zhvillimit personal, zhvillimi fetar dhe shpirtëror në fëmijeri ,adoleshencë dhe pleqëri,feja dhe dallimet gjinore . | |||||||
10 | Religjoni dhe morali , identifikimi i vlerave universale në raport me diversitetin fetar, a na bën feja një person më të mirë? | |||||||
11 | Feja, shëndeti mendor dhe mirëqenia sociale ,psikoterapia dhe përkujdesi shpirtëror, | |||||||
12 | Psikologjia pozitive , psikologjia pastoriale , fuqia e mendimit positive , logoterapia. | |||||||
13 | Feja dhe ndikimi i saj në formësimin e identitetit nacional , etnocentrizmi dhe identiteti fetar .Transmetimi i kultures fetare tek brezar e rinjë si pjesë e subkoshiences sociale të shoqërise | |||||||
14 | Radikalizmi fetar , ekstremizmi i dhunshëm dhe personaliteti i terroristit , roli i ideologjisë dhe fesë në kalimin nga konflikti në radikalizim dhe terrorizëm | |||||||
15 | Prezantim i projekteve nga studentët | |||||||
16 | Final Exam | |||||||
Prerequisites | ||||||||
Textbook |
|
|||||||
Other References |
|
|||||||
Laboratory Work | ||||||||
Computer Usage | ||||||||
Other | ||||||||
Learning Outcomes and Competences | ||||||||
1 | Pajisja e studentëve me informacione në lidhje me çështjet e psikologjisë së fesë si dhe aftësimi për ta përdorur dhe vlerësuar informacionin e ri | |||||||
2 | Studentet njihen me vlerat shpirtërore dhe morale dhe rolin e tyre unifikues dhe integrues në shoqërisë. | |||||||
3 | Studentët do të demonstrojnë një kuptim kritik të implikimeve dhe zhvillimeve historike në praktikën e fesë dhe interpretimin psikologjik të fesë. | |||||||
4 | Studentët do të jenë në gjendje të mendojë në mënyrë kritike dhe të analizojë një larmi të fenomeneve fetare nga një qasje psikologjike. | |||||||
Course Evaluation Methods | ||||||||
In-term studies | Quantity | Percentage | ||||||
Midterms | 1 | 35 | ||||||
Quizzes | 0 | 0 | ||||||
Projects | 0 | 0 | ||||||
Term Projects | 1 | 15 | ||||||
Laboratory | 0 | 0 | ||||||
Attendance | 0 | 0 | ||||||
Contribution of in-term studies to overall grade | 50 | |||||||
Contribution of final examination to overall grade | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
ECTS (Allocated Based on Student) Workload | ||||||||
Activities | Quantity | Duration (hours) |
Total Workload (hours) |
|||||
Course Duration (Including the exam week : 16 x Total course hours) | 16 | 2 | 32 | |||||
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 14 | 2 | 28 | |||||
Assignments | 1 | 10 | 10 | |||||
Midterms | 1 | 3 | 3 | |||||
Final examination | 1 | 3 | 3 | |||||
Other | 0 | 0 | 0 | |||||
Total Work Load | 76 | |||||||
Total Work Load / 25 (hours) | 3.04 | |||||||
ECTS | 3 |
Get Syllabus PDF (Albanian) Get Syllabus PDF (English)