
Emri i Lëndës : Historia dhe Metodologjia e Tefsirit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 204-1 | B | 4 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish, Arabic | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë do të trajtohen: Studimi i formave të tefsirit që kanë lindur gjatë periudhave që ka kaluar tefsiri nga koha e Profetit (sas) deri në ditët e sotme. Kuptimet e fjalëve tefsir dhe te’uîl. Tefsiri dhe burimet e tefsirit në kohën e Profetit (sas). Tefsiri dhe burimet e tefsirit në kohën e sahabeve. Tefsiri në kohën e tabiinëve; tefsiri dhe isrâilijâti; Lëvizjet e tefsirit pas periudhës së tabiineve. Tefsirët e parë dhe ndikimi i tyre. Studimi i autorëve që kanë shkruar në lidhje me zhvillimin e letërsisë paralelisht me këtë. Temat ku mbështetet metodologjia e tefsirit, shembujt në lidhje me rolin e tefsirit në drejtëkuptimin e Kur’anit. | |||||||
Objektivat | Vlerësimi i periudhave që ka kaluar shkenca e tefsirit duke filluar që nga koha e Profetit (sas). - Trajtimi i temave të metodologjisë së tefsirit dhe prezantimi i disa veprave në këtë fushë. - Shqyrtimi me shembuj i rolit të tefsirit në drejtëkuptimin e Kur’anit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Periudhat që ka kaluar tefsiri nga koha e Profetit (sas) deri në ditët e sotme. | |||||||
2 | Studimi i formave të tefsirit që kanë dalë në pah nga koha e Profetit (sas) deri ne ditet e sotme. | |||||||
3 | Kuptimi i fjaleve tefsir dhe te’uîl. | |||||||
4 | Rrethanat ku ka zbritur shpallja. (esbâbu’n-nuzûl). | |||||||
5 | Zbritja graduale e Kur’ânit dhe rregulli mes ajeteve. | |||||||
6 | Çështja e Nâsih dhe Mensûh, dhe vleresimi i mendimeve të ndryshme, si dhe tema: Muhkem ve Muteshâbih | |||||||
7 | Historitë e Kur’anit si dhe urtësitë që gjenden në to. (Kasasu’l-Kur’ân) | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | el-Huruf’l-Mukatta’a; Feuâtihu’s-Suver; Garîbu’l-Kur’ân | |||||||
10 | Mushkilu’l-Kur’ân | |||||||
11 | Hakikat dhe Mexhaz; Muxhmel dhe Mubejjen; el-Vuxhûh ue’n-Nedhâir; Mubhemâtü’l-Kur’ân; Halku’l-Kur’ân. | |||||||
12 | Forma e të shprehurit të Kur’anit. | |||||||
13 | Mrekullia e Kur’anit - 1 | |||||||
14 | Mrekullia e Kur’anit - 2 | |||||||
15 | Mrekullia e Kur’anit - 3 | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studenti do të mësojë periudhat që ka kaluar shkenca e tefsirit duke filluar që nga koha e Profetit (sas).. | |||||||
2 | Studenti do të përfotjë njohuri rreth temave të metodologjisë së tefsirit dhe rreth disa veprave në këtë fushë. | |||||||
3 | Studenti do ketë mundësi të japë shembuj në lidhje me rolin e tefsirit në drejtëkuptimin e Kur’anit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 5 | 5 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 13 | 13 | |||||
Provimi final | 1 | 20 | 20 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 130 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.2 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)