
Emri i Lëndës : Relata midis Fesë dhe Shkencës | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 432-1 | C | 2 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English, Turkish | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Kjo lëndë, analizon lidhjet historike që janë formuar ndërmjet fesë dhe shkencës në aspektin e filozofisë sw fesw. Ajo trajton natyrën e njeriut si dhe kontributin e tij në zhvillimin e shkencës; figurat kryesorë të botës islame dhe të botës perëndimore, të cilët kanë punuar dhe kontribuar në mardhëniet rreth çështjes fe- shkencë si dhe qëndrimet, të cilat kanë pasuar përplasjen ndërmjet fesë dhë shkencës gjatë historisë. Gjithashtu sugjeron që, duke nisur nga tema si astronomia, revolucioni, mardhëniet Zot-univers, natyra njerëzore si dhe duke analizuar përplasjen ndërmjet fesë dhe shkencës, divergjencwn, dialogun, harmoninw dhe modelet e integracionit, të formohet një lidhje e fortë ndërmjet fesë dhe shkencës. | |||||||
Objektivat | Duke analizuar dy burimet kryesore të dijes që janë feja dhe shkenca, t’i paraqitet studentëve një filozofi të jetës së bazuar në lidhjen fe-shkencë. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Rastet që na paraqisin lidhjen midis fesë dhe shkencës | |||||||
2 | Historia e lidhjes fe-shkencë | |||||||
3 | Përngjasimet dhe dallimet midis fesë dhe shkencës | |||||||
4 | Interpretime të reja rreth lidhjes midis fesë dhe shkencës | |||||||
5 | Teoritë e fesë dhe shkencës – 1: Astronomia dhe krijimi | |||||||
6 | Teoritë e fesë dhe shkencës – 2: Evolucioni dhe krijimi i vazhdueshëm | |||||||
7 | Lidhja Zot-Gjithësi | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Fe-shkencë dhe natyra e njeriut | |||||||
10 | Fe-shkencë dhe e ardhmja e botës | |||||||
11 | Modele të lidhjes fe-shkencë - 1: Konflikt | |||||||
12 | Modele të lidhjes fe-shkencë - 2: Dekompozim | |||||||
13 | Modele të lidhjes fe-shkencë - 3: Dialog/harmoni | |||||||
14 | Modele të lidhjes fe-shkencë - 4: Integracion-asimilacion | |||||||
15 | Përsëritje e lëndës | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të mësojnë metodat e trajtimit dhe interpretimit të fesë në lidhje me relatat e saj me shkencën. | |||||||
2 | Studentët do të përftojnë një filozofi të jetës së bazuar në lidhjen fe-shkencë. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 50 | 50 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 140 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.6 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)