
Emri i Lëndës : Historia dhe Metodologjia e Hadithit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 203-1 | A | -1 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë trajtohen tema rreth historisë dhe metodologjisë së hadithit. Qëllimi i kësaj lënde është të kuptuarit sa më mirë të haditheve nga studentët si dhe pajisja e nevojshme e cila nevojitet për të përfituar nga burimet e hadithit. Në këtë mënyrë ekzaminohen termat kryesorë të hadithit, transmetuesit e hadithit, veprat dhe shkencat kryesore të hadithit. Këto tema shqyrtohen duke patur parasysh zhvillimin historik të shkencës së hadithit. Në këtë mënyrë studentët mësojnë vlerësimin e haditheve dhe metodat e transmetimit të tyre. | |||||||
Objektivat | Njohja e caqeve kohore të hadithit, librave, personave e termave kryesorë të metodologjisë së hadithit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në historinë dhe metodologjinë e hadithit, termat, rëndësia e hadithit, marrëdhëniet midis sunnetit dhe shpalljes. | |||||||
2 | Pikat kryesore në historinë e hadithit, nxjerrja dhe shkrimi | |||||||
3 | Koha e klasifikimit. | |||||||
4 | Koha e Tehdhibit | |||||||
5 | Studimet në fushën e hadithit në kohën e sotme | |||||||
6 | Disa tema në lidhje me historinë e hadithit. | |||||||
7 | Rëndësia e shqyrtimit të hadithit dhe librat e metodologjisë së hadithit. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Hetimi i zinxhirit të transmetimit. Brezat e transmetuesve, Sahabe, tabiun, etbau-tabiin. | |||||||
10 | Cilësitë që kërkohen tek transmetuesi,(adalet, zabt), xherhi tadil i transmetuesit, bashkimi i tadilit dhe xherhit tek transmetuesi. thëniet e përdorura ne xherh dhe Tadil, sjellja e transmetuesit, rruga e transmetuesit për mësimin e hadithit. | |||||||
11 | Analiza e tekstit; krahasimi me njohuritë e përgjithshme dhe veçoritë e gjuhës. | |||||||
12 | Klasifikimi i haditheve; hadithet makbul, Mutevatir, sahih, hasen, dhe merdud; hadithet e dobët: mursel, munkati’, mual’l, mual’lak, mudel’les. | |||||||
13 | Hadithet merdud: Mual’lel, Mudtarib, Maklub, Shâdhdh, Munker, Metruk, Meudu’; historia, qëllimi i përshtatjes së fjalëve te tjera si hadith. | |||||||
14 | Lloje të njejtë hadithi 1: Kudsi, Merfu’, Meukuf, Maktu’, Musned, Muttasil, Muanan, Mudrexh, Haber Uâhid. | |||||||
15 | Lloje të njejtë hadithi 2: Mesh’hur, Aziz, Ferd, Garîb, Musahhaf, Muharref, Mutâbî, Shâhid, Muhkem, Muhtelif | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Stdudentë do të njihet me historinë e hadithit në përgjithësi. | |||||||
2 | Studentët do të përfitojnë njohuri rreth analizës së pjesëve përbërëse të haditheve dhe emërtimit të tyre. Në këtë mënyrë fitojnë aftësinë për të vlerësuar dhe përcaktuar gradën e çdo hadithi. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 115 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.6 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)