
Emri i Lëndës : Ekolet e Tefsirit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 412-1 | B | 2 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Arabic | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Korniza e përgjithshme e temave që do të studiohen në këtë lëndë është: Ekolet e tefsirit në kohën e sahabeve, Abdullah b. Abbas dhe ekoli i Mekës; Abdullah b. Mesud dhe ekoli i Kufes; Ubey b. Ka’b dhe ekolet e Medines; tefsiret filologjike; tefsiret e grupimeve; tefsiret sufiste; tefsiret filozofike; tefsiret shkencore dhe letrare. | |||||||
Objektivat | Vlerësimi i periudhave që ka kaluar shkenca e tefsirit në përgjithësi që nga koha e Profetit (sas). Informimi i studentit rreth trajtimit të Kur’anit në kohët moderne, si dhe sigurimi i arritjes së studentit në nivelin ku mund të bëjë një vlerësim në lidhje me këtë trajtim. Tregimi i ndikimit të metodave të ndryshme në kuptimin dhe komentimin e Kur’anit në kontekstin e teksteve të tefsirit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Burimet kryesore | |||||||
2 | Historiku i shkencës së Tefsirit | |||||||
3 | Tefsiri dhe burimet e tefsirit në kohën e Profetit (sas). Tefsiri dhe burimet e tefsirit në kohën e sahabeve. Tefsiri në kohën e tabiinëve. | |||||||
4 | Tefsir dhe israilijat. Lëvizjet e tefsirit pas periudhës së tabiinëve, shkrimet e para të tefsirit dhe ndikimi i tyre. | |||||||
5 | Vijueshmëria e formimit të stadeve që ka kaluar stabiliteti i tefsirit deri në kohën tonë. Dhe paralelisht me këtë, zhvillimi i letërsisë dhe analizimi i autorëve bashkë me veprat e tyre | |||||||
6 | Informimi i studentit në lidhje me trajtimin e Kur’anit në kohën moderne | |||||||
7 | Aspekti filologjik i Kur’anit | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin sociologjik | |||||||
10 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin shkencor -1 | |||||||
11 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin shkencor -2 | |||||||
12 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin historik -1 | |||||||
13 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin historik -2 | |||||||
14 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin filozofik | |||||||
15 | Trajtimi i Kur’anit në aspektin ateistik | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studenti do të mësojë periudhat që ka kaluar shkenca e tefsirit duke filluar që nga koha e Profetit (sas). | |||||||
2 | Fitimi i aftësisë së të menduarit analitik rreth trajtimit letrar dhe gjuhësor të Kur’anit. | |||||||
3 | Fitimi i aftësisë së të menduarit analitik rreth trajtimit shkencor të Kur’anit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 20 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 80 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 16 | 16 | |||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 30 | 30 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 150 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 6 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)