
Emri i Lëndës : Tekste Tefsiri | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 313-1 | D | 5 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Turkish, Arabic | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Do të analizohet tefsiri i sures Mu’minun duke u bazuar në tri vepra me tipare të ndryshme nga njëra-tjetra: Xhamiu’l-Bejan i Taberiut, Medariku’t-Tenzil i Nesefiut dhe el-Xhami li Alhkami’l-Kur’an i Kurtubiut. | |||||||
Objektivat | Duke u mbështetur në tekstet e tefsirit të marra si shembull, t’i tregohet studentit ndikimi i metodave të ndryshme në kuptimin dhe interpretimin e Kur’anit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Mu’minûn 1-4 (Taberî, “Xhâmiu‘l-Bejân”) | |||||||
2 | Mu’minûn 5-11 (Taberî, “Xhâmiu‘l-Bejân”) | |||||||
3 | Mu’minûn 1-11 (Abdullah b. Mahmud en-Nesefi, “Medariku’t-Tenzil”) | |||||||
4 | Mu’minûn 1-4 (Kurtubî, “el-Xhâmi‘ li Ahkâmi’l-Kur’ân”) | |||||||
5 | Mu’minûn 5-11 (Kurtubî, “el-Xhâmi‘ li Ahkâmi’l-Kur’ân”) | |||||||
6 | Mu’minûn 12-14 (Taberî, “Xhâmiu‘l-Bejân”) | |||||||
7 | Mu’minûn 12-14 (Abdullah b. Mahmud en-Nesefî, “Medariku’t-Tenzil”) | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Mu’minûn 12-14 (Kurtubî, “el-Câmi‘ li Ahkâmi’l-Kur’ân”) | |||||||
10 | Prezantime ku tregohen etapat e krijimit të fetusit në barkun e nënës, vlerësuar nën dritën e shkencës moderne-1 | |||||||
11 | Prezantime ku tregohen etapat e krijimit të fetusit në barkun e nënës, vlerësuar nën dritën e shkencës moderne-2 | |||||||
12 | Mu’minûn 15-20 (Taberî, “Xhâmiu‘l-Bejân”) | |||||||
13 | Mu’minûn 15-20 (Abdullah b. Mahmud en-Nesefî’nin, “Medariku’t-Tenzil”) | |||||||
14 | Mu’minûn 15-20 (Kurtubî, “el-Xhâmi‘ li Ahkâmi’l-Kur’ân”) | |||||||
15 | Mu’minûn 21-23 (Taberî, “Xhâmiu‘l-Bejân”) | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studenti aftësohet në leximin e teksteve tëtefsirit dhe analizimin e tyre. | |||||||
2 | Studentët informohen rreth shkollave të ndryshme të tefsirit. | |||||||
3 | Studentët aftesohën të dallojnë sesi pasqyrohen në tekstet e tefsirit principet themelore të ekoleve të ndryshme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 10 | 10 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)