
Emri i Lëndës : Anglisht II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 102-2 | E | 2 | 8 | 0 | 0 | 8.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Gjate ketij simestri fokusi do te jene student per te mesuar basat e anglishtes. Si te shkurajne, te lexojen, apo te flasin ne anglisht | |||||||
Objektivat | Objektivat jane qe ne fund te ketij simestri studentet te jene ne gjendje per te folur, te shkuar dhe lexuar ne Anglisht. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Mësimi 1 - Heronjtë dhë të këqinjtë, Koha ë tashme dhë koha e tashme vazhdueshme, Të përshkruajmë karakteret letrarë, Të marrim vendime. | |||||||
2 | Si të japim këshilla, Fletorja e punës mësimi i parë. | |||||||
3 | Mësimi 2 - Stili i jetesës, Profesionet dhe vendet, Shkalla krahasore dhe sipërore e mbiemrave, Fletorja e punës mësimi 2 | |||||||
4 | Mësimi 3 - Planeti Tokë, Problemet me mjedsin dhe zgjidhja e tyre, Kafshët në rrëzik , Present perfect Simple dhe continuous. | |||||||
5 | Mësimi 4 - Përralla me udhëtarë, Pushime, Klima ,Moti, Transporti, Fletoja e punes mesimi 4 Present dhe past participle,Past simple. | |||||||
6 | Mësimi 5 - Ne shitje,Dyqanet dhe të bërit pazar, Rrobat dhe aksesorët, Foljet gjysëm ndihmëse | |||||||
7 | Një raport si të vlerësojmë pjësët negative apo positive, Fletorja ë punës mësimi 5. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Mësimi 6 - Ditë të lumtura,Një martesë tradicionale Irlanadeze,Kartolinat, Format e së ardhmes, Question Tags, Fletorja e punës mësimi 6 | |||||||
10 | Mësimi 7 - Të hamë jashtë, Ushqime dhe pije,Emrat e numërueshëm dhe të panumërueshëm. | |||||||
11 | Të diskutojme mbi preferencat e ushqimeve, Shijet, Histori, Fletore e punës 7. | |||||||
12 | Mësimi 8 - Llojet e sporteve, Plagët, Paisjet, Vendet,Diskutim mbi sportet, Forma jo veprore | |||||||
13 | Mësimi 9 - Të shëtisim, Argëtim, Arti, Bamirësi,Kushtoja ë parë dhe e dytë ,Të flasim për libra,Fletorja e punës mësimi 9. | |||||||
14 | Mësimi 10 - Teknologjia, Arsimi, Ligjërata e drejtë dhe e zhdrejtë,Fletorja e punës mësimi 10. | |||||||
15 | Perserijte dhe konsultime | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | Po | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentet flasin, shkruajne dhe lexojne ne menyre korrekte | |||||||
2 | Studentet jane te afte per te komunikuar ne anglisht | |||||||
3 | Studentet jane te afte per te diskutuar ne anglisht. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 8 | 128 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 0 | 0 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 1 | 1 | |||||
Provimi final | 1 | 1 | 1 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 130 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.2 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)