
Emri i Lëndës : Historia e Medh’hebeve | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 311-1 | B | 5 | 2 | 0 | 0 | 2.00 | 4 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Përkufizimi i Historise se Medhhebeve, tematikat e tyre, qellimi, metoda; Ma´turidi, Eş´ari, İmâmijje, Zejdijje, İsmâilijje, ibadijje, Dyrzi, Nusajri dhe gjendja e sotshme e Yezidi; medhhebet moderne: Bahai, Kadijani ve Vehhabi; Medhhebet që u pëlqyen nga tuqit gjatë historisë, Alevîzmi-Bektashizmi . | |||||||
Objektivat | Fitimi i dijeve në lidhje me medhhebet fetare apo politike Islame që jetojne akoma sot, te njohim arsyet politike dhe fetare të ndryshimit të tyre. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Perkufizimi i Historisë së Medhhebeve, tema, qëllimi, metoda; termat themelorë dhe burimi i saj. | |||||||
2 | Arsyet që pregatitën lindjen e ekolit të Ehl-i Synnetit, mendimet themelore dhe vendi që ze në mendimin Islam. | |||||||
3 | Emërtimi, gjërat që ka fituar Islami nga ata dhe historia e zhvillimit të Selefizmit, Esharizmit dhe Maturidizmit. | |||||||
4 | Shiit në ditët e sotme; Ekolet e Zejdizmit dhe İsmailizmit. | |||||||
5 | İmamijje dhe vendi isaj në Islam; mendimet themelore te Medhhebit | |||||||
6 | Mendimet themelore dhe lindja e Bahaizmit. | |||||||
7 | Nusajrizmi dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
8 | Provimi gjysmëfinal | |||||||
9 | Dyrzizmi dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
10 | Jezidizmin dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
11 | Kadijanizmi dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
12 | Vehhabizmi, historia e lindjes, mendimet themelore dhe ndikimet | |||||||
13 | Termat themelorë dhe burimi i Alevizmit dhe Bektashizmit. | |||||||
14 | Historia e Alevizmit dhe Bektashizmit, mendimet kryesore dhe fitimet që i sollën mendimit Islam. | |||||||
15 | Historia e Alevizmit dhe Bektashizmit, mendimet kryesore dhe fitimet që i sollën mendimit Islam. | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Do të më soj medh’hebet e ehli sunneh | |||||||
2 | Do të më soj studenti medh’hebe te rinj | |||||||
3 | Do të më soj ndryshimet midis medh’hebeve | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 2 | 10 | ||||||
Projekte | 2 | 30 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 70 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 30 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 2 | 32 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 2 | 10 | 20 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 100 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4 | |||||||
ECTS | 4 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)