
Emri i Lëndës : Bazat e Moralit Islam | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 115-1 | B | 1 | 2 | 0 | 0 | 2.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë jepen njohuri të përgjithshme mbi rëndësinë e moralit, jetës sociale, sjelljeve të mira si drejtësia, bujaria të drejtat e prindërve, tolerancës krahas tyre ceken dhe sjelljet jo të hijshme si gënjeshtra, koprracia, mëria, veset dhe sjelljet e këqia, duke u bazuar në Moralin Islam, fenë, filozofinë dhe sufizmin. | |||||||
Objektivat | - Trajtimi i veçorive personale që duhet të posedojë një njeri i moralshëm. - Të mësohen detyrimet që ka një person kundrejt familjes, të afërmve dhe shoqërisë. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Morali, Përkufizimi dhe Objektivat e tij | |||||||
2 | Veçoritë e njeriut ideal/njeriu të përsosur | |||||||
3 | Vullneti, qëllimi i mirë, sinqeriteti | |||||||
4 | Pendesa dhe të kërkosh falje (Teube dhe istigfar) | |||||||
5 | Rruga e mesme, drejtësia dhe rruga e drejtë | |||||||
6 | Guximshmëria, trimëria dhe sakrifica | |||||||
7 | Falja, toleranca | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Iman(Besimi) dhe jakîn | |||||||
10 | Dorëzimi, mbështetja tek Allahu dhe tefuiz | |||||||
11 | Zemërgjerësia dhe Îthâr | |||||||
12 | Marrëdhëniet familjare dhe mirësia për prindërit | |||||||
13 | Morali shoqëror, marrëdhëniet me komshinjtë dhe përshëndetja | |||||||
14 | Morali profesional, ihsani dhe drejtësia | |||||||
15 | Autokritika dhe vetëllogaria | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të aftësohen me posedimin e trajtimit të veçorive personale që duhet të posedojë një njeri i moralshëm. | |||||||
2 | Studentët do të mësohen me detyrimet që ka një person kundrejt familjes, të afërmve dhe shoqërisë. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 2 | 32 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 5 | 70 | |||||
Detyra | 0 | 30 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 15 | 15 | |||||
Provimi final | 1 | 20 | 20 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 137 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.48 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)