
Emri i Lëndës : Gjuhë Shqipe për të Huajt I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
AFL 101-2 | D | 1 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës Shqipe në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen. | |||||||
Objektivat | - Ambientimi i studentëve me natyrën e gjuhës shqipe si një gjuhë indoevropiane - Mësimi i nocioneve bazë gramatikore - Njohja me kategoritë kryesore të gjuhës shqipe, me qëllim që studentët e huaj të dinë të orientohen drejt, kur këto kategori të jenë të nevojshme për ta, në komunikimin dhe kuptimin e gjuhës shqipe | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Alfabeti i gjuhës shqipe. Tejshkrimi fonetik i tingujve të shqipes letrare. Theksi. Ushtrime mbi shqiptimin dhe drejtshkrimin e fjalëve në shqip. | |||||||
2 | Fjalët përshëndetëse. Fjalë dhe fjali të thjeshta. Numërorët. | |||||||
3 | Fjalë dhe forma gramatikore. Shumësi dhe dy trajtat e emrit. Gjinia. | |||||||
4 | “Takimi dhe njohja me një person të ri”. Përemrat pyetës. | |||||||
5 | Vendet, kombësitë dhe gjuhët. Emërtimi i profesioneve në shqip. | |||||||
6 | Mbaresat e trajtës së shquar. Ora. Pjesët e trupit. Modele fjalish. | |||||||
7 | Përemri vetor. Folja ndihmëse | |||||||
8 | Provim gjysmëfinal | |||||||
9 | Forma pohore, pyetëse dhe mohore e foljes | |||||||
10 | Zgjedhimi i parë i foljeve. Zgjedhimi i dytë i foljeve. Foljet e parregullta. Pjesë mohuese | |||||||
11 | Llojet e përemrave. Fjala | |||||||
12 | Zgjedhimi i tretë i foljeve. Karakteristika dhe rregulla të zgjedhimit. Formimi i fjalive të thjeshta. | |||||||
13 | Lakimi i emrit në njëjës (trajta e pashquar dhe e shquar). Emra të nyjshëm. Lakimi i mbiemrave të nyjshëm. Ndajfolje mënyre. | |||||||
14 | Lakimi i emrave (vijim). Zgjedhimi i foljeve (modele). | |||||||
15 | Koha e tashme joveprore. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të jenë ne gjendje të flasin dhe të shkruajnë rreth situatave të jetës së përditshme. | |||||||
2 | Studentët do të përvetësojnë rregullat bazë të gramatikës së gjuhës shqipe dhe t'i përdorin saktë në ligjërimin e shkruar dhe të folur. | |||||||
3 | Studentët do të përvetësojnë elementet kyçe të gjuhës shqipe, për t'u përgatitur për një nivel më të avancuar. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 9 | 9 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 1 | 6 | 6 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 129 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.16 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)