
Emri i Lëndës : Lexim Kur’ani dhe Texhvid II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 102-1 | B | 2 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish, Arabic | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Kjo Kjo është pjesa e dytë e një lënde që studiohet në katër semestre. Synimi kryesor i kësaj lënde është të fitohet aftësia për të lexuar Kur’anin Famëlartë në përshtatshmëri me veçoritë e tij fonetike dhe me rregullat e texhvidit. Nuk do të mungojnë edhe studimet e diskutimet e thella në lidhje me rregullat e texhvidit, në mënyrë që të arrihet e përsosura në këtë shkencë. Gjithashtu çdo javë do bëhet praktikë në lexim dhe memorizim të disa pjesëve të ndryshme të Kur’anit, ku synohet që brenda semestrit të përfundohet gjysma e parë e xhuzit të 30. Gjatë kësaj lënde do t’i përkushtohet në gradë të parë mësimit përmendësh e në gradë të dytë leximit. Këto praktika do ti perfeksionojnë studentit aftësitë në leximin e drejtë të tekstit hyjnor dhe do të shtojnë sasinë e sureve të memorizuara. | |||||||
Objektivat | Të trija format e zhvillimit të kësaj lënde me lexim, memorizim dhe shpjegim i temave të texhvidit, synojnë leximin në një mënyrë sa më të saktë të Kur’anit në gjuhën e tij origjinale. Gjithashu synohet pasurimi i pemës së pjesëve përmendësh të Kur’anit për secilin student, duke e plotësuar nevojat e studentëve në këtë këndvështrim. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Texhvid: Idgam mithlejn. Lexim: Fq. 13 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Gashije. | |||||||
2 | Texhvid: Idgam mutekaribejn. Lexim: Fq. 14 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures A’la. | |||||||
3 | Texhvid: Idgam mutexhanisejn. Lexim: Fq. 15 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Tarik. | |||||||
4 | Texhvid: Texhvid: Mim-i me sukun. Lexim: Fq. 16 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Buruxh. | |||||||
5 | Texhvid: Idgami shemsi dhe iz’hari kameri. Lexim: Fq. 17 e sures Al Imran. Përmendësh: Inshikak. | |||||||
6 | Texhvid: Kalkale dhe gradat e saj. Lexim: Fq. 18 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Mutaffifin - 1. | |||||||
7 | Texhvid: Hukmurra - 1. Lexim: Fq. 19 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Mutaffifin - 2. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Texhvid: Hukmurra – 2. Lexim: Fq. 20 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Infitar. | |||||||
10 | Texhvid: Lafdhatullah. Lexim: Fq. 21 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Tekuir. | |||||||
11 | Texhvid: Medi sila. Lexim: Fq. 22 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Abese. | |||||||
12 | Texhvid: Sekte. Lexim: Fq. 23 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Naziat - 1. | |||||||
13 | Texhvid: Sexhde dhe ndalesat. Lexim: Fq. 13 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Naziat - 2. | |||||||
14 | Texhvid: Përsëritje e veçorive absolute. Lexim: Fq. 24 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Nebe - 1. | |||||||
15 | Texhvid: Tabela e rregullave të texhvidit (veçoritë relative). Lexim: Fq. 25 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Nebe - 2. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët fitojnë aftësi për të lexuar Kur’anin Famëlartë në përshtatshmëri me veçoritë e tij fonetike dhe me rregullat e texhvidit. | |||||||
2 | Studentët pasurojnë repertorin e pjesëve të memorizuara prej Kur’anit. | |||||||
3 | Studentët pajisen me njohuri teorike dhe praktike të shkencës së texhvidit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 1 | 10 | ||||||
Projekte | 2 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 2 | 5 | 10 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)