
Emri i Lëndës : Sijer | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 122-1 | B | 2 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë do të shpjegohet historia e popullit arab para Islamit, jeta e Profetit (a.s.) si një personalitet historik, personaliteti i tij dhe veprimtaritë. | |||||||
Objektivat | Studimi i kohës në të cilën jetoi Profeti (a.s.) brenda gjithe historisë së njerëzimit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Kuptimi, rëndësia, qëllimi dhe tematika e Sijer-it | |||||||
2 | Një zë fillon të jehojë në luginën e Bekës, Lajmi i mirë shëtit ndër njerëz. Pema që shkon deri tek Profeti Ibrahim | |||||||
3 | Lindja e Bekuar, Vitet që kaluan pranë Mëndeshës, Vdekja e Aminës së nderuar, Përkujdesja e gjysh Abdulmuttalib. | |||||||
4 | Takimi i parë me Hatixhen, Meremetimi i Qabes dhe Gjykuesi fjalëprerë. | |||||||
5 | Në prag të ritakimit, Dhe koha e ritakimit erdhi, Prijësit e Përhershëm, Pasues dhe vite të mundimshme. | |||||||
6 | Ftesa dhe Kumtesa fillon të bëhet haptazi, Orvatjet për të binduar Ebu Talibin, Peizazhe dhune. | |||||||
7 | Në shtëpinë e Ibni Erkamit, Një llogari e mbetur prej së shkuarës, Ajetet për kumtim. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Ardhja e Omerit, Emigrimet drejt Etiopisë, Bojkoti i përgjithshëm, Viti i trishtimit. | |||||||
10 | Udhëtimi për në Taif, Edhe njëherë Meka. | |||||||
11 | Isra dhe Miraxhi, Besëlidhjet e Akabesë. | |||||||
12 | Leja për hixhret dhe shqetësimi i Kurejshit. | |||||||
13 | Migrimi i shenjtë, Medina: një atdhe I ri, Ngritja e një qytetërimi të ri, Një epokë e re. | |||||||
14 | Drejt Bedrit, Zhvillimet e ndryshme pas luftës së Bedrit, Zhvillimi i shumëpritur. Pas Uhudit, Një sulm tjetër dhe Hendeku, Udhëtimi për në Umre dhe Hudejbija. | |||||||
15 | Lajme të ardhura nga Heuazini, Themelet e mirëkuptimit në botën e ndritur, Koha po afronte. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të mësojnë historinë e arabëve para Islamit, jeta e profetit (a.s.) si një personalitet historik. | |||||||
2 | Studentët do të studiojnë kohën në të cilën jetoi Profeti (a.s.) brenda gjithe historisë së njerëzimit. | |||||||
3 | Studentët do të përfitojnë aftësi për t’i dhënë zgjidhje problematikave bashkohore, duke u nisur nga shembulli dhe metoda e Profetit a.s. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 5 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 20 | 20 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 120 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.8 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)