
Emri i Lëndës : Anglisht e Avancuar II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 104-1 | C | 2 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Studentët do të jenë në gjendje të të kryejne akte komunikuese në gjuhën angleze që tregojnë një ndjenjë shumë të zhvilluar e vetëdijes gjuhësore si dhe një zotërim të argumentimit dhe diskursi efektiv social. | |||||||
Objektivat | Aftesite akademike ne degjim dhe te folur; gramatike dhe fjalor i zhvilluar i anglishtes; | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Jeta familjare. Shprehje foljore. Kohet e tashme dhe te shkuara. Letra & emaile joformale. | |||||||
2 | Zhvillimet teknologjike. Robotika. Monologe. Stili formal. | |||||||
3 | Kohet e ardhme. Dialogje. Te besh sugjerime dhe ti pergjigjesh atyre. | |||||||
4 | Jeta e punes. Personalitetet ne zyre. Shprehje foljore. Dhenia dhe pergjigja ndaj keshillave. Letrat& emailet gjysem-formale dhe formale. | |||||||
5 | Ceshjet shendetesore. Demtimet. Gjimnastika dhe sportet. Ushqimi dhe proteinat. | |||||||
6 | Shprehje foljore. Foljet modale. Monologu. Dialogu. Te japesh nje opinion dhe ti pergjigjesh atij. | |||||||
7 | Ceshtjet social dhe problemet boterore. Mjedisi. Fajli ne fomen passive. Diskutimi i shkaqeve dhe rezultateve ne nje ceshtje te caktuar. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal. | |||||||
9 | Krimi dhe ndeshkimet. Shprehje foljore. Ndajfoljet. Diskutim interaktiv. | |||||||
10 | Blerjet dhe sherbimi. Parate dhe shpenzimet. Fjalite kushtore dhe deshirore. | |||||||
11 | Reklamimi dhe marketingu. Shprehje foljore. Formimi i fjaleve. Te diskutosh rreth nje ceshtjeje. Ese pro& kunder. | |||||||
12 | Mjediset jashte dhe aktivitetet. Pamjet dhe karakteristikat gjeografike. Ligjerata e drejte. | |||||||
13 | Moti dhe fenomenet natyrore. Tingujt ne natyre. Shprehje foljore. Formimi i fjaleve. Tregimi i nje experience. | |||||||
14 | Peformuesit. Radio & TV. Permbledhje. Formimi i fjaleve. Fjalite me nenrenditje. | |||||||
15 | Librat. Letersia. Muzika. Shprehje foljore. Dialog dhe monolog me alternativa. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të lexojnë dhe kuptojnë tekste të ndryshme të mara nga materiale autentike si gazeta revista etj. | |||||||
2 | Studentët do të flasin me saktësi fjalorin dhe gramatikën e paraqitur në mësim. | |||||||
3 | Studentët do të shkruajnë letra të ndryshme si kërkesa, ankesa, letra, aplikimi, raporte apo tregime. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 30 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 5 | 5 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 5 | 5 | |||||
Provimi final | 1 | 7 | 7 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)