
Emri i Lëndës : Metodologjia e Jurisprudencës Islame | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 301-1 | A | -1 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë ekzaminohen burimet e jurispudencës islame si dhe metodat e komentimit të saj. Burimet themelore të jurispudencës islame na informojnë rreth zhvillimit historik dhe rrymave krysore të saj. Me këtë synohet që studentët, duke patur njohuri në lidhje me burimin e dispozitave të Jurispudencës Islame të fitojnë aftësinë e argumentimit të këtyre dispozitave. Në veçanti theksohet vlera dhe detyrimi përkatës i këtyre dispozitave. Ekzaminohen rregullat e gjuhës dhe metodologjisë, të cilat duhen përmbushur për të kuptuar sa më mirë tekstet fetare. Gjithashtu ka për qëllim fitimin e aftësisë nga ana e studentit për të nxjerrë dispozita nga tekstet fetare si dhe pët tu dhënë zgjidhje çështjeve të reja nën kornizën e Jurispudencës Islame. | |||||||
Objektivat | ||||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në metodologjinë e jurisprudencës islame: a) Përkufizimi i metodologjisë së jurisprudencës islame dhe historiku i saj. b) Hyjre e përgjithme në burimet e metodologjisë së jurisprudencës islame. | |||||||
2 | Burimet e legjislacionit islam: Libri. | |||||||
3 | Burimet e legjislacionit islam: Suneti I. | |||||||
4 | Burimet e legjislacionit islam: Suneti II. | |||||||
5 | Burimet e legjislacionit islam: Ixhmaja (Konsensusi). | |||||||
6 | Burimet e legjislacionit islam: Kijasi (Analogjia). | |||||||
7 | Burimet e tjera të legjislacionit islam: Istihsan (Zhvleftësimi i analogjisë), Legjislacionet e hershme, Zakoni, Istislahu, Istis’hab, Fjala e sahabiut, Parandalimi i dëmit, Maslahati Mursele (Dobia e përcaktuar). | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Dispozitat në lidhje me përgjegjësinë e njeriut: Îxhâb (detyrushmëri), Nedb, Tahrîm (ndalueshmëri), Kerâhe, Ibâha (nautralitet). | |||||||
10 | Dispozitat indirekte: Sebeb (shkak), Rukn (element përbërës), Shart (kusht), Mani (pengesë) dhe Sihhat (vlefshmëri). | |||||||
11 | Ligjëvënësi, çështja e gjykimit dhe i gjykuari. | |||||||
12 | Metodat e deduktimit të vlerësimeve juridiko-fetare dhe klasifikimi i fjalëve I. | |||||||
13 | Metodat e deduktimit të vlerësimeve juridiko-fetare dhe klasifikimi i fjalëve II. | |||||||
14 | Kontrasti i argumenteve. | |||||||
15 | Ixhtihadi dhe taklidi (imitimi). | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të mësojnë termat themelorë te jurisprudencës islame | |||||||
2 | Lidhjen e jurisprudencës islame me jurisprudencat e tjera. | |||||||
3 | Terma të ndryshëm rreth jurisprudencës islame. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 35 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 45 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 55 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 24 | 24 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 14 | 14 | |||||
Provimi final | 1 | 20 | 20 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 150 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 6 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)