
Emri i Lëndës : Historia e Medh’hebeve | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 311-1 | A | -1 | 2 | 0 | 0 | 2.00 | 4 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lënde do të përfshihen tema të tilla si: Perkufizimi i Historisë së Medhhebeve, tema, qëllimi, metoda; termat themelorë dhe burimi i saj; shkaqet që çuan në lindjen e medhhebeve; diskutimet rreth çështjeve të besimit dhe politike si dhe ndarja në sekte fetarë. Gjithashtu do të përfshihen shkaqet e shfaqjes së Medhhebeve si: Harixhizmi, Murxhie, Mutezile, Shii, Zejdijje, İmâmijje, İsmâilijje, Pasuesit e Hadithit, Eş´ari, Ma´turidi; kohëzgjatja e formimit, mendimet kryesore, nëndarjet, vëndet ku janë përhapur dhe ndikimet dhe kontributi në botën islame. | |||||||
Objektivat | Të informoje rreth medh’hebeve në përgjithi Studentët do të informohen rreth medh’hebe te reja në ide Do të mësojnë ndryshimet, dallimet midis medh’hebeve | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Perkufizimi i Historisë së Medhhebeve, tema, qëllimi, metoda; termat themelorë dhe burimi i saj. | |||||||
2 | Veçoritë dhe burimet e Historisë së Medhhebeve Klasike, Klasifikimi i Medhhebeve dhe gjykimi i ndarjes së tyre. | |||||||
3 | Ndarjet e Para dhe Shkaqet që çuan në Lindjen e Medhhebeve | |||||||
4 | Harixhizmi dhe Medhhebi Ibadijje | |||||||
5 | Medhhebi Murxhie dhe Medhhebi Mu’tezile | |||||||
6 | Sekti i Shiitëve në ditët e sotme dhe të dhëna rreth shiitëve; Ekoli Zejdijje | |||||||
7 | Ekoli Ismailjje dhe Ekoli Imamijje | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Nusajrizmi dhe mendimet themelore të saj | |||||||
10 | Dyrzizmi dhe mendimet themelore të saj | |||||||
11 | Jezidiizmin dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
12 | Kadijanizmi dhe mendimet themelore të saj. | |||||||
13 | Vehhabizmi, historia e lindjes, mendimet themelore dhe ndikimet. | |||||||
14 | Shfaqja dhe mendimet themelore të Baha’izmit. | |||||||
15 | Ekoli i Ehl-i Synnetit, Selefizmi, Esharizmi dhe Maturidizmi. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Do të informohen rreth medh’hebeve në përgjithi | |||||||
2 | Studentët do të informohen rreth medh’hebe te reja në ide | |||||||
3 | Do të mësojnë ndryshimet, dallimet midis medh’hebeve | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 2 | 32 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 2 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | 20 | |||||
Provimi final | 1 | 20 | 20 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 100 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4 | |||||||
ECTS | 4 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)