
Emri i Lëndës : Anglisht II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 102-1 | A | -1 | 8 | 0 | 0 | 8.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda synon zhvillimin e katër shprehive të nxënies së gjuhës Angleze, përkatësisht shkrimin, leximin, të folurin dhe dëgjimin. Qëllimi kryesor është pajisja e studentëve me kompetenca të mjaftueshme gjuhësore për mbarëvajtjen e studimeve të mëtejshme akademike. | |||||||
Objektivat | -Të pajisë studentin me njohuri të plota mbi shkrimin, leximin, dëgjimin dhe të folurën. -Të qartësojë studentët mbi çështjet problematike të Anglishtes. -Të mundësojë studentin me një angazhim sa më efektiv në përdorimin e gjuhës së folur dhe asaj të shkruar. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | KAPITULLI 1: Strategjitë e të shkruarit. Njohja e stilit dhe llojit të shkrimit të leximit për thelbin/informacionin specifik që rindërton një tekst. Planifikimi i një kompozimi dhe teknika për fillimet/mbarimet. Lidhja e fjalëve/frazave dhe korrigjimi i gabimeve. | |||||||
2 | KAPITULLI 2: Njerëzit e Përditshëm. Leximi për thelbin/informacionin specifik dhe rindërtimi i një teksti. Shkrimi i një artikulli që përshkruan një mik më të mirë. Gramatika: lidhja e fjalëve/frazave dhe klauzolave lidhore. | |||||||
3 | KAPITULLI 3: Çfarë karakteri! Leximi për të kuptuar të detajuar njohjen e stilit dhe llojit të shkrimit. Shkrimi i një artikulli që përshkruan një personazh të preferuar televiziv. Gramatika: mbiemrat. | |||||||
4 | KAPITULLI 4: Nga të katër anët e botës. Leximi për informacion specifik. Shkrimi i një artikulli që përshkruan një qytet. Gramatika: mbiemrat dhe fjalitë lidhore. | |||||||
5 | KAPITULLI 5: Katër mure dhe një çati. Leximi për thelbin dhe rindërtimi i një teksti. Shkrimi i një artikulli që përshkruan një ndërtesë të famshme. Gramatika: pasivja. | |||||||
6 | KAPITULLI 6: Një kohë për të festuar. Leximi për informacion specifik dhe rindërtimi i një teksti. Shkrimi i një artikulli që përshkruan një festë. Gramatika: formimi i mbiemrave dhe i mbiemrave me -ing/-ed. | |||||||
7 | KAPITULLI 7: Kështu vazhdon historia. Leximi për të kuptuar të detajuar dhe rindërtuar një tekst. Shkrimi i një përshkrimi të emocioneve. Gramatika: kohët: e shkuara e thjeshtë, e shkuara e vazhdueshme, e kaluara e përsosur e fjalëve/frazave lidhëse. | |||||||
8 | Rishikim dhe praktikë: ushtrime të zgjedhura gramatikore | |||||||
9 | KAPITULLI 8: Çfarë lehtësimi! Identifikimi i sekuencës kronologjike. Shkrimi i një përshkrimi të motit/atmosferës. Gramatika: mbiemra/ndajfolje dhe krahasimet. | |||||||
10 | KAPITULLI 9: Pro dhe Kundër. Përputhja e temave me paragrafët dhe teknikat për fillimet/mbarimet. Shkrimi i një artikulli 'pro-dhe-kundër'. Gramatika: lidhja e fjalëve/frazave. | |||||||
11 | KAPITULLI 10: Një çështje opinioni. Leximi për informacion specifik. Shkrimi i një artikulli duke dhënë mendimin e shkrimtarit. Gramatika: lidhja e fjalëve/frazave. | |||||||
12 | KAPITULLI 11: Lajmet e faqes së parë. Kuptimi i njohjes së stilit dhe llojit të të shkruarit. Teknika për fillimin e raporteve. Shkrimi i një raporti lajmesh. Gramatika: fjalim i drejtpërdrejtë/raportuar. | |||||||
13 | KAPITULLI 12: Bërja e një gjykimi. Përputhja e temave me paragrafët. Mësoni rreth stilit formal dhe joformal. Shkrimi i një raporti vlerësimi. Gramatika: gjuhë formale/joformale. | |||||||
14 | KAPITULLI 13: Më shkruaj një rresht. Përputhja e teksteve me kërkesat vizuale. Teknikat e mësimit për fillimin dhe mbarimin e një letre. Shkrimi i një letre që tregon lajmet e një miku. Gramatika: kohët për ngjarjet e shkuara/të fundit/aktuale, planet. | |||||||
15 | Prezantimet e projekteve të nxënësve | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentet flasin, shkruajne dhe lexojne ne menyre korrekte. | |||||||
2 | Studentet jane te afte per te komunikuar ne anglisht. | |||||||
3 | Studentet jane te afte per te diskutuar ne anglisht. | |||||||
4 | Studentet jane te afte te shkruajne ese te ndryshme ne anglisht. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 80 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 80 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 20 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 8 | 128 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 0 | 0 | |||||
Detyra | 1 | 4 | 4 | |||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 2 | 2 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 134 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.36 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)