
Emri i Lëndës : Gjuhë Arabe I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 111-1 | B | 1 | 8 | 0 | 0 | 8.00 | 10 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Arabic | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë do të mësohet drejtëshkrimi i gjuhës arabe, leximi me saktësi i teksteve të ndryshme në gjuhën arabe, do të mësohen në tërësi rregullat gramatikore të gjuhës arabe. Në këtë lëndë do të mesohet komunikimi me arabofolësit, po ashtu do të mësohet si përkthehet nga gjuha arabe në gjuhën shqipe dhe anasjelltas. | |||||||
Objektivat | - Të mësohen temat e gramatikës së gjuhës arabe. - Të pasurohet fjalori i nxënësve duke lexuar tekste të ndryshme. - Studentët të jenë në gjendje të komunikojnë në gjuhën arabe - Të jenë në gjendje të përkthejnë nga gjuha arabe | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | “Prezentimi” (Njohja), Përemrat vetor në njëjës , Përkatësia | |||||||
2 | “Familja”, Koha e shkuar, përemrat në dysi dhe shumës. | |||||||
3 | Lexim dhe kuptim, njëjësi, dysi dhe shumësi, Koha e shkuar | |||||||
4 | Koha e tashme me përemrat në dysi dhe shumës | |||||||
5 | “Mësimi”, Mënyra urdhërore ndalesa, ndalesa me “Lejse”, dialog, numërori | |||||||
6 | “Ushqimi” fjalia emërore, Mohimi i kohës së tashme me “LA”, dialog, Lidhja gjinore. Llojet e shumësit | |||||||
7 | “Kohët dhe Ҫmimet”, parafjalët dhe pjesëzat pyetëse, dëgjim, dialog, numërori nga 1- 1000 | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | “Pushimet”, Koha e tashme apo e ardhme, zgjedhimi i foljes së ngjitur me përemër, folja ndihmëse “KANE”, ndajfoljet e vendit dhe kohës, | |||||||
10 | “Jeta e përditshme”, fjalia foljore | |||||||
11 | Llojet e foljes, koha e shkuar, koha e tashme dhe mënyra urdhërore, dialog | |||||||
12 | Kryefjala e fjalisë foljore “El-Failu” dhe Kundrinori, lexim dhe kuptim | |||||||
13 | “Moti dhe Veshja” mësimi i fjalëve të reja, Cilësori dhe i cilësuari | |||||||
14 | Mohimi i mënyrës lidhore me “LEN” Përemrat pyetës | |||||||
15 | Lexim dhe degjim, dialog, shkrim dhe lexim | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të mësohen studentët me termat e gramatikës së gjuhës arabe. | |||||||
2 | Të bëjnë punime me nivel të lartë gjuhësor ( ese, detyra kursi, etj.) | |||||||
3 | Të pasurohet fjalori i nxënësve duke lexuar tekste të ndryshme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 10 | 30 | ||||||
Projekte | 2 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 8 | 128 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 7 | 98 | |||||
Detyra | 2 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 14 | 14 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 250 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 10 | |||||||
ECTS | 10 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)