
Emri i Lëndës : Lexim Kur’ani dhe Texhvid I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ISC 101-1 | A | 1 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, Turkish | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Kjo është pjesa e parë e një lënde që studiohet në katër semestre. Në krye do të bëhet një prezantim i përgjithshëm i shkencës së Texhvidit dhe më pas do të kalohet në praktikimin e saj. Synimi kryesor i kësaj lënde është të fitohet aftësia për të lexuar Kur’anin Famëlartë në përshtatshmëri me veçoritë e tij fonetike dhe me rregullat e texhvidit. Për këtë do të zhvillohen diskutime të ndryshme javore në lidhje me rregullat e texhvidit dhe praktikimin e tyre të drejtë. Gjithashtu çdo javë do bëhet praktikë në lexim dhe memorizim të disa pjesëve të ndryshme të Kur’anit, ku synohet që brenda semestrit të përfundohet gjysma e dytë e xhuzit të 30. Këto praktika do ti përftojnë studentit aftësi në leximin e drejtë dhe përmendësh të tekstit hyjnor. | |||||||
Objektivat | Të trija format e zhvillimit të kësaj lënde me lexim, memorizim dhe shpjegim i temave të texhvidit, synojnë leximin në një mënyrë sa më të saktë të Kur’anit në gjuhën e tij origjinale. Gjithashu synohet pasurimi i pemës së pjesëve përmendësh të Kur’anit për secilin student, duke e plotësuar nevojat e studentëve në këtë këndvështrim. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Texhvid: Hyrje në texhvid dhe përkufizimi i kësaj shkence. Shkronjat e Kur’anit. Lexim: Gjysma e parë e fq. 1 të sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Ihlas, Felak dhe Nas. | |||||||
2 | Texhvid: Zonat e shqiptimit të shkronjave të Kur’anit. Lexim: Gjysma e dytë e fq. 1 të sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Kafirun, Nasr dhe Mesed. | |||||||
3 | Texhvid: Veçoritë absolute që kanë të kundërt. Lexim: Gjysma e parë e fq. 2 të sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Kurajsh, Maun dhe Keuther. | |||||||
4 | Texhvid: Veçoritë absolute që nuk kanë të kundërt. Lexim: Gjysma e dytë e fq. 2 të sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Asr, Humeze dhe Fil. | |||||||
5 | Texhvid: Medi tabii dhe sebebi med. Lexim: Fq. 3 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Karia dhe Tekathur. | |||||||
6 | Texhvid: Medi muttasil dhe medi munfasil. Lexim: Fq. 4 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Zilzal dhe Adijat. | |||||||
7 | Texhvid: Medi lazim. Lexim: Fq. 5 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Bejjine. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Texhvid: Medi lin: Lexim: Fq. 6 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Kadr dhe Tin. | |||||||
10 | Texhvid: Medi arid. Lexim: Fq. 7 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Alak. | |||||||
11 | Texhvid: Idh’har. Lexim: Fq. 8 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sureve Duha dhe Inshirah. | |||||||
12 | Texhvid: Ihfa. Lexim: Fq. 9 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Lejl. | |||||||
13 | Texhvid: Iklab. Lexim: Fq. 10 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Shems. | |||||||
14 | Texhvid: Idgam mealgunne. Lexim: Fq. 11 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Beled. | |||||||
15 | Texhvid: Idgam bila gunne. Lexim: Fq. 12 e sures Al Imran. Përmendësh: Dëgjimi i sures Fexhr. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët fitojnë aftësi për të lexuar Kur’anin Famëlartë në përshtatshmëri me veçoritë e tij fonetike dhe me rregullat e texhvidit. | |||||||
2 | Studentët pasurojnë repertorin e pjesëve të memorizuara prej Kur’anit. | |||||||
3 | Studentët pajisen me njohuri teorike dhe praktike të shkencës së texhvidit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 1 | 10 | ||||||
Projekte | 2 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 2 | 5 | 10 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)